![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#22 |
|
![]() För den för dig framåt, den lär dig något. Så visst behövs även kritik. Någon vill dig väl och vill föra dig framåt.
Det skulle jag också kunna ge med bättre bilder och om den som lägger in bilden efterfrågar det. Vad tycker du? + och -. T ex min ärm sitter inte bra. Titta den stramar osv. Kompletterat med bilder.Men det är svårt att se på bilderna. På håll ser det mesta bra ut. Smaken är ju som baken i fråga om färg-, tyg- och modellval. Efterfrågas det så ger jag det. För länge sedan var det inne en bild på en ung flicka, 16-17 år. Klänningen såg ut att vara ett resultat av destruktiva känslor under saxen med noll passform. Vad skall jag rosa i hennes arbete? Jo, att hon har arbetat och hålla uppe lusten. Tids nog, med ökad erfarenhet så kommer självkritiken att den där klänningen den var inge bra. Vad skulle du skriva?? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:35.