![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Vad göra av joggingtyg
Hej.
Jag har ett svart ganska kraftigt joggingtyg (ca 2 m och inte glansigt) med halvdan stretch. Har ni några förslag på vad jag kan sy av det? Jag tänkte mig all möjliga plagg utom just gympakläder. Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Varför inte göra jackor av det?
Jag är väldigt varm av mig o har svårt att ha höst, vår jacka (Tiden innan eller efter vintern) på mig så jag har en huvtröja o sen en vindjacka på mig vinter tid. Helst då med lång dragkedja så jag kan öppna under om jag skulle bli för varm. Funkar kanom för mig. Blanda gärna in nån andra färger i det svarta. Lycka till |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej Stenbeckan.
Tack för förslaget. Jag funderade just på det. Jag kanske skulle kunna göra huvan vit. Vad tror du om det? Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Svart o vitt går ju alltid ihop. Man kan ju göra en väst också att dra på sig framåt kvällen nu när hösten snart är här igen. Det är ju oftast ryggen man börjar frysa om.
Lycka till. Ps Gör stickningarna vita så ser det lite proffsigare ut!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej!
Jag hade nog fodrat huvan med vitt det blir snygg effekt. Kanske en vit dragkedja? Hälsningar Maria |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej.
Jo, jag funderade på det också. Jag tror att det blir riktigt bra.Jag funderar också på att göra den lite insvängd i midjan och utan mudd längst ner. Vad tror ni? Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:13.