![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#106 |
|
Vi blir bara fler och fler, det är jätteskoj.
Nu har jag lagt upp bilder på fyra väskor i mitt swap album, den 5:e väskan är också sydd i segeltyg men den flytta till pappa innan jag hann o fotta den. ÅsaS |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
Tack jag har fått mönstret ... ville bara "tala" om för andra att jag oxå är med ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
Ja, vi är ett par till sen jag gav senaste antalet. Nu avslöjar jag inte hur många det blev förrän efter anmälningstiden gått ut på onsdag!
Åsa, dina kassar är jättefina! Tänk att en sån enkel modell kan varieras i det oändliga! /Merja |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
Citat:
/Merja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
Hej!
Har nu blivit medlem här på sysidan efter att bara varit inne och läst tidigare. Detta blev av tack vare kassen, som jag tycket var en superkul ide och gärna vill vara med om. Har skickat anmälan idag. hälsningar Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
|
VÄLKOMMEN Bibbi !
till urhärliga sysidan - har varit med några år o här kan man alltid få hjälp, glada fniss, idéer, swappar Det är så kul o få "prata" med andra som är lika knas som en själv ![]() // Birgitta i Göteborg |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
Åh, jag skulle gärna varit med om inte min symaskin var dum :/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
Citat:
/Merja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
Citat:
/Merja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
|
Välkommen till denna härliga sida, Bibbi![/B]
Jag skickade min kasse igår och väntar med spänning på "min" kasse. Ja man kan få hjälp med det mesta på sysidan, inspiration swappar och även annat som förgyller tillvaron. /Ingrid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
Hej!
Jag är också med! Vad kul! //Sanna |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
En mycket bra idé!
Jag är nu anmäld! ![]() Jag tycker förresten också att man ska göra 2 tygkassar var. /Nicoline |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
Dottern ringde - det ligger ett tjockt paket där hemma - men hon ville inte säga från vem hihi
Måste skynda hem o kolla !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
|
Jag har nu postat min kasse nu.
![]() ÅsaS |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:50.