![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#9 |
|
Tygbutiker?!
Hej, igen!
Jag har också undrat varför det inte finns några bra europeiska tygbutiker på nätet. Italien och Frankrike är ju stora modenationer. Spanien likaså... Men, Usa är ett stort land med 36 miljoner människor som syr. Så det finns ju ett enormt utbud av material. Vi förstår ju språket lättare också. ![]() Att dollarn blivit billigare de senaste året påverkar säkert också. När jag var i USA kostade dollarn 9 kr och det var knappt vi hade råd att äta pannkakor till middag =) Engelska tygbutiker på nätet som jag hittat håller ganska höga priser, vilket iaf verkar avskräckande på mig. amerikanska Fabric.com som ägs av Amazon.com verkar ha bra utbud, men som sagt amerikanskt. Jag ska snoka vidare på nätet! /Susanne |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:14.