![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#17 |
|
Även jag ser fram mot rapporter om Rebeckamönstret. Jag kommer nog att beställa det själv, men retsamt nog ligger jag nära skarven mellan två storlekar av mönstret och skulle egentligen behöva beställa båda.
Under tiden har jag fortsatt att arbeta med mina egna mönsteranpassningar. Jag har gjort många provkupor i både gamla lakan och ny stretchpoplin. Till slut kom jag fram till en grundmodell som fungerade med det fodertyg som jag tänker använda. Till slut satte jag saxen i det riktiga tyget och gjorde en provkupa av det också och upptäckte att jag måste gå ner en storlek. Nya anpassningar och nya provningar och nu har jag äntligen en provkupa som funkar med foder och allt! I dag tänker jag klippa till allt i de rätta tygerna och sy upp en slät modell utan extra finesser, men egentligen skulle jag vilja ha halva överkupan i spets också! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:37.