![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
PED Basic
tänkte så småning om skaffa mig en kort läs/skriv
enhet till brother 1500D men jag hittar inget vidare utbud (svindyra) om någon har nått tipps vore jag tacksam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
PED Basic kostar runt eller under $130 om du har möjlighet att köpa från USA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
mmm
+ frakt på ca 55 dollar |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nej, några $55 ska det absolut inte behöva bli i frakt! Om det är Allbrands automatiska portokalkylattor du använt, titta vidare eller kontakta dem! Max $20, men troligen mindre är rimlig frakt för PED Basic.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Kontakta till exempel den här säljaren, som anger att de skickar "Wordlwide" (Men det kan vara ide att kolla även hos de som inte anger det. Frågar man bara är det fler som skickar internationellt.):
http://cgi.ebay.com/Brother-Sewing-M...QQcmdZViewItem |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
ja du har rätt kalkyl från allbrand
frågade om frakt på din ebay-länk = 42 DOLLAR frågade oxå på alla övriga ingen annan som vill skicka till sverige nu återstår bara att maila allbrand |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ushiamej! $40-50 för ett sån't paket är alldeles för mycket! Det kan ju skickas som brev! Men i och för sig... betydligt billigare än i Sverige i alla fall!
Men du klarar dig ju utan kortskrivare om du har en 1500, så det är ju ingen panik, eller...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
nädå ingen panik kollar bara möjligheterna
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:34.