![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Kläddesigner?
Hejsan!
Har ett eget företag, wwww.amandalarsson.e Jag ar fotograferat i ett rätt många år och nu är min ambition att få kläder med mina egan tryck på sålda, men jag behöver hjälp av någon som gillar mina trck, samt kan hjälpa till med kläderna, en boutiqe, kläddesigner ja, någon som vill? Maila amandalarsson@mac.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
fel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Letar kläddesigner
Hejsan!
Jag letar efter en kläddesigner som har lust att göra ett projekt tillsammans med mig, hör av er till min mail om ni vill veta mer amandalarsson@mac.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Sömerska sökes
Jag har en affärsidé där det handlar om att sy om redan existerande kläder till ny design och nytt klädmärke. Någon som vill höra mer kan höra av sig.
amandalarsson@mac.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Designer sökes
Hejsan!
JAg ska starta upp ett klädmärke oxh söker designer till det gärna någon som är bra på att sy. Jag berättar mer om ni mailar mig amandalarsson@mac.com |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:10.