![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#5 |
|
Ok, nu har jag kommit hem efter min lilla inköpsrunda i sta´n. Jag frågade i en affär om de kände till de här förkortningarna, vilket de inte gjorde. Men de var väldigt hjälpsamma (trots att jag bara köpt 50 cm fodertyg...), och till sist ringde en av dem till butikskedjans product testing avdelning, där de meddelade att PA - polyamide, PE - polyethylene, PC - acrylic (de sa inte vilken kemisk betäckning det var, men såvitt jag kan förstå är ju akryl åtminstone besläktat med polykarbonat - PC..?).
Så det var tydligen som du trodde! Känns som om jag inte varit till så stor hjälp... ![]() Blir lite nyfiken på vad det är du läser... Senast redigerad av alexandrabrinck den 2005-04-25 klockan 16:24. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:21.