![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Akuthjälp
Hej! Jag tänkte sy en kjol i rosa. Jag hade köpt rosa tråd och skulle spola tråden, när jag gjorde det blev den lite för lös men jag körde ändå. Nu trasslar övertråden runt spolen så fort jag ska sy, även fast jag bytt tillbaka till den över - och undertråd jag hade innan. Någon som vet vad som är fel? HJÄLP.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Prova att trä om maskinen om du inte redan har gjort det, samt spola om spolen! Hoppas dock att du redan har fixat till det!
Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Redan..
Hej! Jag har testat att trä om maskinen. Men saken är den att jag har testat med spolar som jag använde innan (som fungerade) och det funkar ju inte heller. Inte med den "gamla" övertråden heller
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Gör rent maskinen. Både uppe o nere o se om det kanske fastnat något. Lite smuts kan verkligen ställa till det ibland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Fixat!
Hej igen! tack för svaren men det var övertrådsspänningen som var för lös, nu är det fixat!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:42.