![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#6 |
|
Tänker på dig och vet så väl hur svårt det är och hur man kan höra deras steg och lugna andetag när dom sov långt efter att dom gått bort. Den senaste hunden jag fick ta bort var min golden Alice den 29:e oktober förra året. Vi hade haft ett långt och fint liv ihop och saknaden är enorm. Även om jag inte klarade av att vara utan hund med en ett dygn och hade då turen att få Malte en flat coated retriver som i övermorgon blir 10 månader. Vet inte vad jag skulle ta mig till utan honom. Han är min livsglädje. Din vovve skuttar säkert omkring på gröna ängar och leker med alla min vovvar som gått före ska du se. Vi får tänka på att dom har det bättre nu när dom slipper sjukdom och smärta. Jag är tacksam för alla år jag fick med Alice och även med Skorpan, Ninni och Athena som jag hade innan.
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:03.