![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Har idag varit in och beställt en Husqvarna quiltdesigner II. Har kikat in på recensionerna här och de verkade bra. Jag har provsytt och den verkar vara mycket bättre än den Platinum 950E som jag haft nu. Så jag hoppas att mitt val är bra och att jag kommer att bli nöjd. Jag ville ha samma broderimöjligheter men mer symaskin, om ni förstår vad jag menar.
Kan någon förklara alla namn som verkar finnas på den här maskinen? Quilt Designer, Quiltdesigner II och Designer II är väl de olika jag har sett. Nina |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har en Quiltdesigner, jag tror den kom först.(av QD maskinerna)
Det är en jättebra symaskin, som klarar det mesta. Och vill jag ha fler sömmar får jag komplettera med fler kort. Nackdelen är att den inte har broderenhet, som jag tror att QD II har. Dom här två maskinerna har mer inriktning på Quilt än de maskiner som heter "bara" Designer. (tror jag, rätta mig gärna om jag har fel) |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:57.