![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Har aldrig sytt på overlock förr.Undrar vilka inställningar jag ska sätta min Janome 744D???? Har försökt på alla möjliga sett men "kedjan" blir jättekonstig.....HJÄLP!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
jag har inte sån, men pröva att trä om den!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Har du ingen instruktionsbok där man kan se hur den skall trädas? Annars finns den säkert att hitta på internet, eller så kanske du kan höra med din återförsäljare....
Dom kan ju vara lite kinkiga med trädningen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
hej Pernilla
Grattis till din nya maskin! Du kommer säkert att få mycket roligt med den bara du lärt känna den. Kolla denna länk http://www.skovdesymaskiner.se/brochyrer.html gå in under övriga filer där hittar du en tipsbok för din maskin och där står både i vilken ordning du ska trä den och dessutom på sidan 15 en sömguide där du hittar rekommenderade inställningar för trådspänningen.Skriv ut guiden så du har den nära till hands så ska du se att det snart går som en dans. Lycka till!! //Agneta |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:37.