![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Landskapstyg
Johnny på jofotex var inne på att nytrycka detta tyg om tryckvalsarna fanns kvar.
Läs mer här och anmäl ev intresse http://smayrvader.blogspot.com/2008/...dskapstyg.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
puffar upp den
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Som någon är inne på i kommentrerna så känns det som lite stort mönster till barnkläder, som det väl gärna blir av trikåtyger.
Jag hade gärna sett ett trikåtyg med ett fint grafiskt tryck i en eller två färger, lite som uggletyget. Jag har en barnbody från 70-talet med nyckelpigor i svart och rött på vit botten.Hade varit helt underbart att kunna hitta ett sådant tyg idag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej!
Har du inte sett bilden på bodyn jag lagt in? Trycket är inte särskilt stort. Nyckelpigor är sött, är det fix eller tussilago? isåfall kan du mejla en bild till johnny på jofotex. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
ok, det ska jag titta på.
Visst kan jag maila honom!Vet inte vilket märke det var, lappen är borta, den är så välanvänd. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:33.