![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Rosa knappar
Jag har sytt en ceriserosa kappa som jag inte kan hitta knappar till. Har vart runt till sthlms alla (?) sybutiker (Olssons, söders tyger, tygverket, och den lilla på regeringsgatan som jag nu glömt namnet på..) men det finns inga rosa knappar som passar någonstans. Ska uppsöka den i Sundbyberg och tygvaruhuset men har inga större förhoppningar... Någon som vet några fler butiker i sthlm?
Eller någon sida på internet som säljer sybehör? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Titta på Tradera, där säljs det mycket knappar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
du kan väl klä knapparna med tyget du sytt kappan i.Annars så brukar loppisar ha mycke knappar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja, annars får du väl titta in till mig i Täby C - Storstugan, Har köpt upp ett knapplager från Åkersberga, så nu har jag knappar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Dollys på Norrtullsgatan 21(?) har en massa knappar. Och alla verkar kosta 1:-
Har du kollat där? /Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej!
Kan du lägga in en bild med färgen du söker, jag har ca 4000 knappar, så någon kanske passar och hur många du ska ha. Kristina |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Krippe! Här kommer en bild vid utklippning. Den är väldigt ceriserosa. Söker knappar 25-30mm 4 st.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Myrorna brukar ha mycket och billiga knappar. Annars tror jag tygaffären i Sumpan har en hel del...lycka till!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag gillar knapputbudet på Mattsons band, tror jag det heter, ligger på Kungsgatan mellan regeringsgatan och sveav.
Kolla även på Dollys (Norrtullsgatan 21 i Odenplan). Annars skulle jag nog klä knappar i samma tyg, det tar lite tid, men det matchar garanterat och det blir inte så dyrt. Påklädnadsknappar hittar du på Ohlssons tyger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
hade ingen som stämmer med ditt tyg
Kristina |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
du kan ju oxå göra egna knappar av cernit lera,då får du dom precis som du vill ha dom.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
tackar för alla fina svar. Ska kolla in mattsons (hade glömt den butiken) och Dollys som är helt ny för mitt medvetande. Sysidans tanter är alltid lika goa
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Tack igen för tipsen. nu ligger 4 rosa knappar i en påse i väskan och ska snart bli ett med kappan. Mattsons var ju en guldgruva när det gäller knappar..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Ja, Mattsons är superbra på knappar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:54.