![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag har en superfin köpt tröja till min son. Problemet är att den är modell väldigt bred. Hur syr man in denna tröja på snyggast sätt? Den har dessutom sprund på sidorna. Någon som har något förslag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vad är det för modell på tröjan? Har du någon bild?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
nej för kameran är sönder. Men det är en typ rugby tröja. Den ska vara lite bred, men denna är på tok för bred. lagom i längden och ärmlängden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag skulle försökt sy in den med början nedtill och sneddat utåt i ärmen. Provsy eller nåla lite först så den inte blir för kort i ärmen när du tar in i ärmhålet!
Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack för tipset, är nog så jag har funderat på att göra. Ska jag bara helt strunta i sprundet då tycker du? Den är längre baktill än framtill.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Sprund??? Ja, det lär ju inte behövas men är det stor skillnad mellan framstycke o bakstycke och blir mer i sidsömmen när du syr in kan ju sprund avhjälpa det... Annars är det bara att korta av längden vid bakstyckets sida!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:33.