![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#7 |
|
Camilla, jättefin sida.
Jag jämförde mellan Explorer och Firefox. På sidan Sortiment så är alla bilder till vänster och texten till höger i Explorer medan i Firefox så är varannan bild och text förskjutet åt höger så det blir sick sack. Jag hade detta problem på min sida också. Så jag fick lägga till Clear för varje rad. Jag använder <div> och css-mallar. I mallen har jag en rad som är .clear { clear: left; } Detta tvingar raderna att lägga sig under nästa. På kontaktsidan skriver du (at) istället för @. När man inte vill att spioner skall kunna läsa mejladressen så ersätter man @ med & # 6 4 ; i koden, fast utan mellanslag. Du ser @ i texten men de som vill otyg kan inte hitta adressen i koden. Tips: Installera minst en webläsare till som du kollar mot. Bäst är om man kan se statistik på sajten och där se vilka webläsare dina besökare använder. Installera några av dem. Än en gång jättesnygg sida. Den är lugn och stilren. Monica |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:07.