![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#2 |
|
Jag brukar föreslå joggingbyxor som nybörjarprojekt när jag får frågan.
Annars använd material som inte knölar så mycket. Då menar jag undvik sladdriga, extremt töjbara tyger, tyger med mönsterpassning osv. Du behöver ett material i början som "sköter" sig.Så att du kan lägga vikten vid att sy. Sen när du känner dig mer van kan du prova svårare tyger. Använd mönster också, du behöver sy ganska länge för att kunna skapa på egen hand. Billiga tyger: Stoff och Stil postorder. Sen har du väl inte så långt till tygriket Kinna och Skene m.m Du borde hitta broshyrer med karta till bra ställen på turistinformationen. Husqvarna 2000 ej att förakta, många som ägnar sig åt att "skruva" på symaskiner anser att det är den bästa maskin som Husqvarna gjort. Lycka till/Bibbi |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:30.