![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#14 |
|
jag brukar höra med kompisar
osv när jag håller på med någon förändring.. eftersom de sitter med olika skärmar, upplösningar och webbläsare så kan jag få fram hur det ser ut...
ja brukar även roa mig med att slå upp min sida på olika datorer när jag är någonstans och ibland får man en chock!! är det så den kan se ut (både bra och mindre bra då alltså!!! ;0) sen finns det ju tex i dreamweaver en funktion som gör att man kan testa för olika webbläsare och den talar om vad som kan vara ett problem... jag vet att det även finns sätt att göra det från början så att det passar alla läsare... men jag kommer inte ihåg det just så klart!!! alltså automatiskt anpassar sig efter rätt upplösning.... snyggt och rent annars!!! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:13.