![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Betalt för gammal ost !!
hej
ja betalt för gammal ost är väl ett talesätt man hört ( skämtar )) nu är ju inte det jag vill ha, utan jag letar efter mönster på en ost. jag håller på med barnteaterkläder på mitt jobb. Nu är det så att jag söker tips på en ost att sy då. den skall ju se ut som en riktig ost, men ändå vara rätt stor,kanske 20x 20 cm hmm har lite fundering på om det kanske finns broderi på en ost med broderade hål ? så kanske jag kan förstora upp det och sedan sy de som en trekantig ost och fylla upp det med fiberfill. De två pojkarna som skall spela en ko i teatern skall ha mjölkförpackningar ost och smör under kodräkten. Sedan kommer en flicka som är en prästkrage, att snurra på kosvansen så skall dessa saker komma utramlandes beroende på hur många varv svansen snurras då. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har använt mig av frigolit som målats ostgul. det ser faktsit som en ost.
![]() ÅsaS |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:30.