Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tyger och tillbehör
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2008-04-15, 21:45   #1
HelenaKnutsson HelenaKnutsson är inte uppkopplad

Idag förstå ni...

...kom det lite John Blund på posten hem till mig! Det kanske ´var den auktionen som Beppe tipsade om, i alla fall så fick jag fyra tryck för 47 kronor (inklusive porto), och jag är riktigt till mig!
Auktionen gällde två örngott, och på bildne ser man bara två tryck varav det ena ser ut att vara kapat jäms med fotknölarna, men jag tänkte att får jag bara ett tryck så kan jag ju göra en liten väka i lapptecknik, och en femtio kronor kan det väl vara värt! Så det var mitt maxbud, och ingen mer bjöd!
Jag fick det alltså för bara tre kronor över utgångspriset.
När så paketet kom idag så visade det sig att det var tryck på båda sidor, och att sömsmånen var enormt bred, det finns gott om luft på alla sidorna om motivet. Så jag har verkligen gjort ett kap. Jag tycker faktiskt riktigt synd om dem som köpt en gardinlängd för 500 kronor och liknande! Fast de kanske har de pengarna, och då är det ju så klart okej.
Hur som helst så skall det nu bli en leksaksväska av två av trycken, och de övriga två...
Har ni några tips? Annars kanske det får förbli en kudde!
HelenaKnutsson är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:59.