![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Hästar på blå botten???
har en liten tjej på två år här som har blivit indoktrinerad av sin hästtokiga dagmamma!!!
![]() Så vad ska en mamma då göra åt denna lilla dams önskan om hästar på lakanen.... Är det någon som har sett något tyg till bra pris med hästar som inte är rosa!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Kan du inte brodera någon häst på ett enfärgat blått påslakan? Eller också kan du ju köpa en liten stuvbit med hästar på, och klippa ut hästarna och sy fast på ett blått påslakan, med en satinkant runt bilden. Tja det var det enda som jag kunde komma på just nu. Någon annan kanske har bättre idéer. Katarina |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Köp vanliga påslakan i lämpligt mönster (eller
ta något du redan har) Fäst på en bit vit lakansväv upptill. Som en flik så att det ser ut som traditionell bäddning med överlakan. På fliken broderar du hästar, det kan du dessutom göra på örngottet./Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hihi.... visst ja jag har ju
en broder maskin ju!!!! DAAAAAAAAAHHHHHHH!!! Hur kan jag inte ha tänkt på det!!!!???? Hallåååå!!!! Fy vad pinsamt!!! när den häringa yrseln ger med sig och jag kan göra annat än att ligga här och surfa på nätet så ska jag sätta igång...
Hmm jag har nog inte insett vad jag kan ha den här maskinen till egentligen... menjag är väl lite trög!!!! ;0) Tack för påminnelsen!!!! HAHAHAHAHAHHAHAHA |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hehehe!
Ibland ser man ju inte skogen för träden!
Kul att du hittat en lösning till din lilla tjej. För det är ju klar att hon ska ha en fin säng med hästar på. Katarina |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:32.