![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#4 |
|
Aha, jag hade glömt bort att TV hade hattar! Tricornen har jag redan fixat stommen till, och egentligen var det stora vidbrättade stråhattar till 1700tals chemise-klänning jag ar ute efter, men nu när jag har hattmani vill jag absolut beställa en söt viktoriansk skapelse nästa gång jag beställer från TV! Tack!
Om någon annan letar efter fjädrar kan jag berätta att jag har hittat strutsfjädrar hos Svarta Kattens webshop: http://www.svartakatten.com/sortiment/oevrigtbland.htm Jag tänkte nog beställa därifrån, men tar såklart gärna emot fler tips om någon vet någon annan bra källa. Ingen som vet var man kan köpa vidbrättade stråhattar? (Webshop eller typ av fysisk affär eller affärskjedja eller något spår?) |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:41.