![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
|
Starkare motor, mer delar som pressarfötter och bord och annat. Kan finnas funktioner som tråckling, nål nere/uppe, programmerbart minne, "frihandsarm" (Knälyft som jag säger)
Idag tittade jag efter en speciell söm och hamnade på minst 9000. Vi får se var det hamnar! Tar man sig tid och tittar runt och provsyr och känner efter vad man ska göra och kan behöva så får man lliksom se var man hamnar men det är mycket känslan som avgör. Priset blir lite vad det blir. (Och så prutar man så mycket man kan!) Men det är inte alltid dyrare är bättre! Jag skulle hellre välja bra märke som har service och delar som går att få tag i! En Bernina tex har man i ca 20 år! Och det nästan utan service! Men minst 3000 brukar BRA maskiner ligga på! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:20.