![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Retrotryck med ugglor på väg!
I dagarna kommer ett nytryck med Fix:s uggletryck från 70-talet. Så himla fint! Bild och lite mer info finns på min blogg; http://kokalal.blogspot.com/2008/03/...-terkomst.html
Visst är det roligt att de gamla 70-talstrycken kommer tillbaka så att man även som entusiast kan komma över dem? Först kaninerna och nu ugglor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Som sagt!! SÅÅÅ kul! Och beställning blir det...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Min gamla tröja!!!
Nämen vad man kan bli förvåndad!!! Exakt den tröjan som min mamma som är en sparsam typ, har sparat som min dotter precis vuxit ur: exakt det uggletyget i brunt tryck. SÅ fint!!
Det vill jag ha!!!! Hon var sååå fin i den bruna men det röda blir nog jättefint det med.. Har faktiskt tänkt på det där uggletrycket och funderat på att göra det själv och så kommer det! Jippiieee!! Nu ska jag bara övertyga min man om att det visst är jättecoolt och att det visst är bra att beställa en bit av det också.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det är många som verkar ha det! Måste ha varit stort på 70-talet! Och i bra kvalitet, för många verkar ha kvar dem.
Och det finns i brunt också, om du vill ha en likadan tröja till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ååå vad fint!
Tack för att du la ut info här, annars hade jag missat det men nu har jag redan beställt! - min första kontakt med Jofotex var enbart positiv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Finns det där tyget ännu? för jag beställde prover i mars men har ännu inte fått något.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ja, det har precis kommit in (i torsdags) så du håller nog på för fullt och skickar ut just nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Idag fick jag tygproverna!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag, med! Ska definitivt lägga in en beställning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Å jag har knåpat ihop mitt första alster häromdagen! :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
TACK!
![]() nu har jag lagt in en förhandsbeställning jag också, den blå ugglan har de fortfarande kvar av om nån är intresserad Jättebra första kontakt med Jofotex! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Har 2m av varje färgställning nere vid symaskinen och sitter och njuter varje gång jag ser det.
Planerar för fullt vad jag ska sy. En tunika till lilltjejen är redan ritad men mellangrabben vill ha en tröja också, det får nog bli en vanlig t-shirt. Hörde också att de blåa ugglorna finns kvar men att eftersom efterfrågan varit så stor så ska de trycka upp 200m till av den bruna och röda, ska levereras någon gång i maj såg jag på deras hemsida. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:59.