![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Stickade eller virkade bakterier???
Hejsan!
För några dagar sedan såg jag några otroligt söta skapelser som var antingen stickade eller virkade och föreställde bakterier eller om det var virus. Såg en bild med 3 olika bakterier eller virus, men har ingen aning om vart jag såg dessa och nu vill jag verkligen sticka dessa små skapelser. Hoppas någon mer än jag har sett dem! Alla tips är uppskattade! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ojoj...hört talas om detta..tror det är någon form av leksaker..Inte myckte till hjälp men...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hittade denna sida när jag googlade. Kan det vara denna. Det finns bakterier ganska långt ner på sidan. Det andra är ju jättefint det med.
virkade djur o dyl. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Dessa är ju inte direkt virkade, men det var det första jag kom att tänka på: http://www.giantmicrobes.com/
Kanske iaf kan ge dig lite inspiration för att virka dem. ![]() Vill jättegärna se resultatet sen. ![]() Btw jag googlade på toy och germ när jag fick fram ovanstående sida, så kanske googla på toy, germ och virka (som jag inte vet vad det heter på engelska!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
på www.inreda.com finns det Giant Microbes (under rubriken med samma namn), men de är sydda i plyschigt material.... det finns allt från skabb och rabies till svartmögel och syfilis.
Men, det går säkert att göra om till stick- eller virkmönster om man bara ger sig den på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:24.