![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Visar inte åäö i vissa trådar i Firefox
Hej
Jag var inne och läste tråden "Varför är tygerna så dyra" i Quiltning och texten ser helt konstiga ut. Alla åäö är ersatt med ?. Jag använder Firefox och jag har inte upplevt det här problemet förut och går jag in på en annan tråd ochså i Quiltning så ser det jättebra. Verkar mao vara lokalt till just denna tråden. /Lisbet |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har också stött på detta problem i Maxton. Brukar inte vara problem annars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
jag tror inte det är era webbläsare det är fel på utan det ligger nog hos dom som skrivit inläggen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag kör Firefox och har inte sett just detta problem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
okej nu har jag varit inne och kollat. jag kör också firefox men har inga problem med åäö
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Har du kollat på just den tråden som jag skrev om? För jag inte heller några problem med andra trådar i samma forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
ja jag kollade just den tråden. och det va inga problem för mig
men jag vet att jag har sett samma problem i andra inlägg då och då |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag som också brukar ha problem ibland hade inte det med denna tråd, konstigt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Kollade just den tråden alldeles nyss och det ser helt OK ut hos mig.
Jag kör Firefox 1.0.2 svensk version om det nu kan vara där problemet ligger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Jag kör Firefox 1.0.1, engelsk version och jag har samma problem i vissa trådar, tex just den här.
Det går ju att läsa ändå, men det vore himla trevligt att det går att åtgärda. Hälsningar Ilsefin |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
... och nu ser jag att jag kunde läsa å ä ö i mitt eget inlägg i tråden, men inte i någon annans... skumt!
/Ilse |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Och Ilsefins inlägg ser helknäppa ut här! Det är nog den engelska versionen som spökar!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Ja, nu ser mina inlägg helkäppa ut även för mig... Men era andra ser plötligt bra ut igen.
Grejen är att jag har kort Firefox länge (åtm ett halvår) utan problem, varken här eller på andra ställen. Men nu är det ju uppenbarligen något skumt som händer. Konstigt! /Ilse |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Hej.Har du kollat dina inställningar.
Titta i "Visa", sen "Kodning", sen väljer du Västeuropeisk... kanske det hjälper. /Anne-Marlen |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Det är helskumt, men när denna tråd började såg allt bra ut men nu så är det massor av underliga tecken där det inte var det förut. Jag blir helt förvirrad för jag har inte gjort några ädndringar i inställnigarna sedan dess.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:45.