Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Quiltning
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2008-02-23, 20:39   #14
chery chery är inte uppkopplad

Jag har också handlat mycket på ebay. Den enda miss jag stött på var nu senast när säljaren råkat sätta fel adresslapp och jag fick dockkataloger istället för det jag beställde. Jag mailade säljaren direkt, som bad om ursäkt för förväxlingen. Sa att jag naturligtvis skulle behålla katalogerna, samt skickade mina grejor direkt igen. Jag har aldrig haft problem i övrigt. Mycket god stämning. Även Paypal har fungerat perfekt, trots att jag inte ens är verifierad. Jag har aldrig uppgett något kontonummer, Troligen för att min man skickade pengar till mig, och då var jag tvungen att öppna konto för att kunna ta emot pengarna, och då behövde jag inte uppge det. Jag har aldrig ångrat paypal. Det är det enda betalningssättet jag har över nätet och det har alltid fungerat.Det är till o med så att man kan köpa flera saker från samma säljare innan man betalar. Då får man lägre frakt. När man får orderbekräftelsen, finns det en buy now knapp. Man har en viss tid på sig att betala då. Oftast t.om ett eller två dygn. Men dom flesta säljare vill ju naturligtvis att man betalar så snart som möjligt. Det gäller ju att ha så god feedback som möjligt både som säljare och köpare.
chery är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:55.