![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#11 | |
|
Citat:
Ett slarvigt sytt block är inte "ordentligt gjord" Med ordentligt menas: - Att sömmarna är ordentligt sydda så att sömmarna inte går upp efter ett tag. - Att blocken är i det mått vi bestämt. I detta fallet 15 cm och inte 14,8 cm - Att sömnsmånen är minst 6 mm och inte 5.9 cm - Att materialet är i 100 % bomull och att det är tvättat. Alltså inget syntetmaterial i tyget. Vi har godkänt att tekniken och motiven är valfria, bara det är ett påskmotiv Så för mig är det ok med ett motiv som är maskin eller handbroderat. Med applikation eller i ren lappteknik. Vill du inte ha maskinbroderade tillbaka så är det säkert andra som vill ha det. Vi kan säkert lösa det här tror jag. Skriv det särskilt i brevet du skickar till mig så kan jag sortera det enligt ditt önskemål i den mån det går vill säga. |
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:16.