![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag har en sjuttiotals lädersittpuffodral hemma. Problemet att den inte är uppstoppad. Vad kan man stoppa upp den med? Var kan man köpa det i Stockholm? Tacksam för svar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tror jag såg på något gammalt Äntligen Hemma program där de hade sådana och de stoppade dem med tidningspapper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Stämmer som MoniKa skriver.
Tidningspappper. Stoppa så hårt du kan. Vänta en tid, fyll på mer. Det sjunker ihop lite. Så dragkedjeöppning är ett måste. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ett tips.
Jag har sytt en sådan, och på det sättet blev jag av med ett gammalt täcke som låg och "skräpade" den blev bra, hade den länge.
Gun ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har slaktat gamla kuddar, återanvänt frigolitbitar från leveranser och annat lätt material att stoppa puffar med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
har några förslag
(dels tidnings pappr som redan blivit sagts)
det finns saccosäckskulor på panduro bland annat vi hade en riktigt hård puff och den var stoppad med tjocka frigolit plattor som skurits ut och vadderats sean kan man ha olika sorters vadd lycka till |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() tackar, tackar för tippset
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:42.