![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Pris på Janome MC 6600 Professional
Jag har kanske en lite udda fråga. Det är så att jag funderar på att köpa en Janome MC 6600 P, och jag har ringt runt lite och kollat priser och alla har hittills uppgett 13 495 kr. Är det någon som råkar veta någon butik (hela Sverige är ok) som säljer den billigare eller har kampanj på den?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
hej har sett att det är en del såna på Blocket har varit det ialla fall. Jag har den maskinen den är superbra och rolig att sy på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det är Janomes rekommenderade pris Du fått.
Har Du en bra symaskinshandlade kan Du säkert förhandla Dig till till ett lite lägre pris. 6600 är en mycket prisvärd symaskin! Det är mycket symaskin för en liten slant! Jag har en sedan 1 ½ år tillbaks, det är faktiskt den bästa jag haft, den står stadigt, är mycket snabb, trådklipp, knälyft och ett suveränt övermatningssystem bl a |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack för svaren. Den verkar bra!..men jag har tyvärr inte råd att köpa en maskin för det priset för tillfället...men kanske om jag kunde få ner priset ett par tusenlappar. En butik här där jag bor har bästa pris-garanti, så hittar jag den maskinen någonstans i Sverige till ett billigare pris, så får jag den för samma pris här.
Blocket är ju ett alternativ, men jag är lite orolig för att det inte kommer fungera med garantierna då. Ett annat alternativ är att försöka hitta ett demo-ex. Annars är det bara att börja spara pengar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Symaskinerna brukar ofta vara lite billigare på symässan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hejsan
Hittade en obetydligt använd 6600 på blocket 7/11 garantin räcker till 2011.Killen bor i Kalmar och begär 9000 kr.Kan ju vara värt att kolla närmare? Mvh Ingrid |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har hört att garantier inte alltid gäller om varan byter ägare, så det känns lite nervöst att köpa något begagnat..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:10.