![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Alla dina frågor är redan besvarade i tidigare trådar, så det vore att upprepa sig för mycket om man gav svar här - alltså läs igenom tidigare trådar, där du hittar mycket information.
Frågan var du köper mönster - beror vad du letar efter. "Enkla" mönster från Butterick, McCall och Simplicity finns att få tag i - fråga i din tygaffär. Mönstren är väl OK men instruktionerna förb***at dåliga, för att uttrycka det milt. Bättre mönster med bra instruktioner hittar du från LaughingMoon, MantuaMaker, TrulyVictorian och PastPatterns - de flesta finns hos VenaCavaDesign i England. Det finns inga "svenska" mönster med om du letar på min sajt kan du hitta översättningar till MantuaMakers och LaughingMoon: www.pastisch.se. Och ja, jag har haft deltagare på mina korsettkurser som nästan klarat att sy en gympapåse i 7:an, som fixat en korsett. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:25.