![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#24 |
|
Med risk för att gå mot strömmen så skulle jag inte ta PA Design, för det är för alldagligt enligt mig. Och just därför skulle jag inte komma ihåg det. Det är en vanlig "basic" initialbokstavslek och jag tycker det är bättre med lite klurigare bokstavskombinationer. T.ex. PEE - såvida man inte heter Per-Erik Eriksson får då är det ju också uppenbart.
Hoppas du förstår vad jag menar! Du har ju fått massor av bra förslag så ta inte det mest uppenbara, utan att ha klurat ordentligt först... ![]() Det är alltid lika roligt att hitta på sådana namn. Tänk, tänk och tänk lite till så trillar det ner en vacker dag! Ett ord som trillade ner direkt var EMPATEM. Låter lite latinskt, kanske med en viss anknytning till empati och är samtidigt en lek med bokstäver i ditt fall. Beror lite på vad du vill ha för innebörd med det du skapar. Det kan passa som handsken eller vara helt fel.... ![]() Glöm bara inte att kolla upp om det redan finns registrerat, vilket namn du än väljer, INNAN du går ut med det!! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:24.