![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() En korsettkurs i Gävle via Vuxenskolan är på gång, men vi behöver fler deltagare.
Beskrivning av kursen: Vi syr en enkel modell av en underbystskorsett med innerfoder och stål samt snörning bak. Lär dig din korsettstorlek, välj ut dina tyger och sedan syr vi tillsammans varsin underbystkorsett. Kostnad och lokal får vi veta när vi har fått ihop fem eller fler deltagare. Efter att ha fått ihop fem eller fler intresserade ska jag höra av mig till Vuxenskolan, så återkommer de som sagt med pris och lokal. Om det blir för dyrt antar jag att man kan tacka nej. Maila vid intresse ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har ni klart med cirkelledare?
Är Vuxenskolan med och promotar/affischerar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vi har en cirkelledare, det sista förstår jag inte vad du menar med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag menade - drar du lasset själv, eller har studieförbundet tagit med kursen i sin katalog, lagt upp på sin hemsida osv osv.
Underförstått - drar de sin del av lasset eller tar de bara hand om kursen om du gör allt jobb att ragga deltagare. Tips: kolla om billigt boende i Gävle och meddela folk i grannkommuner om detta. Kan man bo för en billig penga en helg kan man ju offra sig för en kurs som säkert aldrig kommer att gå i Jädraås, Hedesunda eller Ljusne. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:36.