![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Vad ska jag heta?
Hej jag skulle vilja ha lite förslag ifrån er vad jag kan kalla mig när jag syr! ja ni fattar...
jag har ju ettiketer där det står puss & kram made by Patricia men jag vill ha något häftigare. lite info: patricia jacobsson heter jag har barn som heter Emma och Emil. först tänkte jag ta något med barnens namn men vad jag än gjorde så blev det ju något av barnens namn. Sedan har jag ett förslag EmEm men det låter typ som H&M ler så rulla nu in med förslag! ler Kram Pa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
kan inte låta bli att säga att det är ett fint namn din dotter har
![]() ![]() OT P.E.E. (Patricia. Emma. Emil) E.P.E E.E.P (för mig låter det lite som ett pip den där men det är ju småcharmigt, iaf i min värld ![]() A.M.O.R (har plockat väl valda bokstäver ur ditt och barnens namn och vill behålla känslan i "puss och kram") får återkomma om jag kommer på fler. Senast redigerad av hollysoft den 2007-11-27 klockan 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
visst har hon ler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag tänkte på PeeWee Sherman. Kan man inte göra om det till PeeJii eller något i den stilen. Dina initialer, fast roligare.
//Kaja (som tog det smeknamn som jag kallade mig själv för när jag var 2 år och ingen har använt sedan dess....) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Pee betyeder kissa på engelska men det vet ni väl redan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jo. Fast hade glömt. *fniss*
PeJi då?? //Kaja |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
ma&mil
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Du har inga andranamn som är användbara? När jag registrerade firmanamn en gång tog jag min dotters andranamn: Det blev Ateljé Amanda.
(Fast det fick jag inte ha när jag ville flytta adressen från Orust till Småland. Det blev stopp från nån i Stockholm.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
jag tycker personligen att det var ganska så kul med P.E.E .. det är ju inte direkt ett namn som man glömmer bort iaf... hihi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Det tråkiga med det är att vi känenr en som kallar sig för PJ (engelskt uttal) annars hade jag tagit det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
jag älskar sonens andra namn som tyvärr inte kommer till användning så mycket NIKODEMUS.
Det kanske vore något att spåna på.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Du undertecknar dig med pa i inläggen. Kanske det som är det rätta. Du ger svaret själv och varför krångla till det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
mm det kan hända! ler
Men det är så tråkigt namn Pa ....min syster kallade mig det när jag var liten och mitt vanliga namn är för långt ler kram Pa |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Pa design är väl inte tråkigt?
Säkert orginellt också, framför allt något du är van sen barnsben och familjär med. Vad är det dom säger... gå inte över bäcken efter vatten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
nä nu lät det inte så dumt ler
men vad tycker du om NikodeMUS??? Senast redigerad av Patricia den 2007-11-27 klockan 21:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:55.