![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Sticknagel
Är det nån mer än mig som får sticknagel (ja, väldigt påhittat ord)? Jag har som en liten grop på kanten av tumnageln precis där jag placerar stickan är jag stickar, iaf med strumpstickor.
Det är ju inget obehagligt, mest lustigt tycker jag, precis som min datorspelsknöl jag har på armen efter för mycket spelande ^^ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det jag tycker är värst är att jag brukar få en självspricka på pekfingret - aj, aj, aj...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag brukar själv få en "stickbula" dvs. en bulle precis ovanför långfingernageln.
Den verkar inte försvinna. Hmm..... Den blir nog alltid kvar, tyvärr Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Usch, självsprickor öåter inget vidare, du =C
Jag har inte haft bulor på fingrarna sen jag gick i skolan, kanske att jag får nån liten valk på nåt finger ibland av för mycket stickande.Fast nu när jag tittar ser mitt långfinger lite fetare ut än det andra, kanske är nåt som stannat kvar i alla fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Gropar i fingertopparna brukar jag kunna få av både stickor och virknålar, men inga knölar, det blir det bara av pennor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:58.