![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#91 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
Tillbaka i verkligheten !
Jag har precis mailat ut regler + min adress i en bilaga till er alla (det var mååånga denna gången - ![]() Och - ja - jag doppade fötterna i Fontana di Trevi - hi hi fast man inte fick , vi hade det jättetrevligt och helt ok väder och trött i benen blev man! |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
jag måste tyvärr hoppa av den här gången. jag hinner inte. jag pluggar på halvtid och jobbar ca 85 % och har hus och familj. det fungerar inte att sitta i källaren och sy då.
hoppas att jag kan vara med i framtida swappar. Det ska bli roligt att se vad ni andra gör för fina saker. Christina |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
Vid en snabb genomräkning blir det 13 st ! rekord eller ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
har meddelat till swap:aren vi mail förut att jag inte kan vara med...men vet inte om det gått fram
så tyvärr så kan jag inte va med denna gång//Åsa Ekekrantz |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
Jodå Åsa - det har gått fram! synd - men tyvärr är ju tid en bristvara o man får alltid välja vad man hinner ....
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
Nu har jag lagt up bilder på mina Jul block som jag skickar till dig, Birgitta, imorgon. Ville få iväg de innan något annat kom i vägen! Titta inte om ni vill vara överaskad, ni andra!
Det ska bli spännande att se vad jag får i November. Rae ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
Wow - snabbis !!! o jag som bara har hunnit lägga fram tyger för att välja
![]() Ursnygga!! - o det gav mej fler ideer Skriver här till dej - och er alla andra - när jag fått blocken så ni vet att inget kommit bort på vägen ! (puh - tur att det är långt kvar till 20 nov) |
![]() |
![]() |
![]() |
#101 |
|
RAE-dina välsydda o ovanliga block kom igår !
och tack för hälsningen (alltså-var inte meningen att jag skulle öppna kuvertet men det var min man (!) som promt ville se... ) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
|
Nu är mina block färdiga, jag skickar dem till dig, Birgitta i morgon.
Ifall ni är nyfikna så finns de inlagda på min sida. Så nu är det nästa väntan på blocken, det är alltid lika spännande. Kram från Ingrid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
|
![]() Hej Birgitta
Jeg håber, at du har modtaget mit bidrag til Jule SWAPPEN og at du kan lide portostoffet. Mange hilsner fra Esther ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
|
Esther o AnneLise - era vackra block kom idag ! (åh vad det är kul att kolla brevlådan när man är swappare
![]() o TACK för tyget i portobyte (har ni pratat samman er om färgerna eller ? för de passar väldig bra tillsammans ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
Dejligt at høre Birgitta, at du kan bruge porto stoffet. Heldigt at vi har ramt rigtigt, uden vi har talt sammen.
Venlig hilsen Esther |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:37.