![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
berninasäljare?
Är det någon som har bra erfarenheter från någon som säljer och kan bernina artista maskiner, isåfall var? Även dåliga erfarenheter är bra att veta?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Symaskinsargenturen i Göteborg, har bästa pris och kunskap!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Beror på vilken stad, men Pia på Symaskinsbutiken i Västerås är duktig på det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag rekommenderar Ateljé Syboda i Östhammar, jag har köpt min maskiner där.Seviceen har alltid varit bra.
Gunilla i Gävle |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Symaskinsagenturen i gbg hade mkt riktigt bästa pris, men de var väl inte jättekunniga direkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hejsan
Bohusläns symaskiner i Dingle och Helens sycenter i Lidköping är att rekomendera. Trevliga och kunniga. Ingrid |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Citat:
Jag tycker att kontakten är jättebra trots avståndet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
tack förr svar, är det någon som vet om Lyckans interiör är kunniga på artistamaskinerna?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
kan samtidigt passa på att fråga om någon vet vad symaskinsagenturen tar för artista 730?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Hjördis i Östhammar tycker jag är bra, har handlat tillbehör till min Bernina av henne.
Hon är kunnig och jättetrevlig. I Mora finns det en Berninaförsäljare som ska vara bra har jag hört.Kommer inte ihåg vad butiken heter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Instämmer att Mora försäljarna är bra. Dessutom har Sycenter? på Hagagatan i Stockholm kunniga försäljare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Berninabutiken i Mora är toppen. Service till max och Ingalill och Börje är jättetrevliga.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:08.