![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Fråga om brother symaskinsladd - se bild!
Hej!
Jag funderar på att köpa Brother Innovis 1200 nu! Jag kommer att köpa från UK. Jag har hämtat hem manualen och kikat lite. Sladden som sätts in till maskinen ser MYCKET likadan ut som "apparatssladd", standardsladd som används till t.ex. skrivare, scanner och liknande saker. Ni som har Brother-symaskin (elektronisk eller brodering, inte mekanisk) kan ni jämföra elsladden med er scanner/skrivare eller dylikt elsladd? Det vore MYCKET enklare om jag helt enkelt kan använda standardsladd (som vi ändå har några av hemma, såna datornördar vi är) än att köpa adapter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Bilden kom inte med....
Apparatsladd att köpa billigt: http://www.clasohlson.se/Product/Pro...px?id=21957267 jämföres med denna (se bild), är det samma? Senast redigerad av ichigo den 2007-11-01 klockan 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja, det är samma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Trevligt! Då kör jag med beställningen nu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:21.