![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Gamla gröna Husqarna industrimaskiner
Hej!
Har en gammal industrimaskin, den gröna husqvarna och undrar om det går att få nån sprängskiss över den då själva trådspännaren har träffat en klåfingrig ägare som skruvade så allt lossnade och nu inte får till den någe mer och den bara trasslar sej, gissar att det är just det felet då undertråden blir jättetrasslad?? Kanske någon med andra tips som rentav kanske äger en? Yrt skrivet men trött skrivare ![]() MVH |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ta kontakt med en HQ-butik, de kan säkert få fram en sprängskiss.
Min HQ-butik här fick fram en sådan, till min gamla Pfaff industrimaskin, som de lagade åt mig nu i veckan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Testade ringa den som fanns i stan men va väl inte allt för villiga hjälpa till då han inte ville avslöja "nåt" hur man kan fixa sakerna själva va ju hans inkomstkälla!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:37.