![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag syr en klänning med foder under. Fodret har blivit otroligt elektriskt, och klistrar sig fast på mina ben och klättrar högre och högre upp på låren när jag går. Eftersom fodret är elektriskt har även klänningstyget blivit elektriskt (någon slags tunn skrynklig polyesterblandning).
Har ni några tips att bli av med elektriciteten? Foderkjolen är rätt kort, och det skulle ju inte vara kul ifall den kröp över rumpan på en fest (inte för mig i alla fall ). Förmodligen ska jag ha tjocka vita strumpbyxor under, eller ev. nylonstrumpbyxor. Hur tror ni fodret kommer att bete sig då? Klänninstyget är ju meningen att det ska röra sig fritt över fodret, hur förhindrar jag att det "klistrar" sig fast i det elektriska fodret? /Emma |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:26.