![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Javisst är vi här för att ta del av, och dela med oss av sybilder och tips, det är helt rätt ichigo.
Det tråkiga är ju att de fula orden och den respektlösa attityden, var det som mötte mig först. Jag vill absolut inte kasta sten i glashus, man har rätt till sin egen smak, men jag finner det smaklöst med ett sådant språk. Håller med Trollet, bilderna faller bort. Jag tänker att de säkert inte är i min smak, när "välkommsthällsningen" är så omogen. Synd. Problem med stavningen är tyvärr ett handikapp jag har,(och säkert många med mig) inte alltid lätt att avhjälpa, specielt som det inte finns "rättstavningsfunktion" på Sysidan. Inte helt lätt att läsa hela detta inlägg pga. alla felstavingar, men som sagt, inte lätt om man, som tex jag, har stavningsproblem. Fula ord ser jag knappast som ett handikapp, snarare brist på ordförråd och omognad. Men som sagt det hör ju inte hemma här, eller gör det det? KatarinaWidell |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:11.