![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Har någon sett vitt tyg med röda prickar?
Min lilla tjej, endast 8 månader, verkar gilla röda prickar...Hon hoppar när den klänningen kommer fram...Nu är den snart urvuxen så jag tänkte sy en egen variant. men jag hittar inget tyg?
Kan vara i både vävd bomull och trikå, spelar ingen roll.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Furulunds har nog, tycker jag mig ha sett....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Furulunds säljer inte längre tyger på postorder vad jag vet. Och jag bor inte i närheten tyvärr....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kolla bland quilttygerna på ebay. Jag har köpt prickiga tyger i alla varianter. Har för mig att det finns om man söker på Minnie Mouse.
//Kaja |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
hej
i sundbyberg..textilcentrum? eller vad den heter kanske det finns tunn trikå iaf. Jag har köpt rött med små vita prickar där men jag har för mej att de hade tvärtomfärger också ??och även med större prickar Fast det är ett tag sen jag var där Kanske går ringa och fråga dem? De kasnke har vävt också mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Pröva efabrics.co.uk, de har mycket prickigt just nu. Jag har handlat från dem tidigare och hade inga problem med dem alls ^^
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Det finns vitt tyg med röda prickar på Ohlssons tyger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Nu har jag hittat, sumpans textilcentrum. Fast det var inte exakt som jag tänkt mig men det duger.
Så nu ska här sys! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:23.