![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Gratis pressarfot
Min symaskin åkte till Husqvarna på servis två gånger på kort tid. Igår var jag i butiken och hämtade den hem och var inte nöjd hur det sydde när jag testade. Kontaktade återförsäljare och fick direkt komma tillbaka för att jämföra med hans symaskin. Under tiden jag testade symaskinerna konstaterade han att något skramlade i min symaskin. Först trodde vi att det var någon skruv som har trillat men kan ni tänka hur förvånad jag var ner det visade sig att det var en "J-pressarfot" som fanns i själva symaskinen. Först skrattade jag och sedan var jag förbannad vid tanke att det kunde sluta i totalt haveri. Återförsäljare lättade på några skruvar och lyckades ta ut pressarfoten. Så jag fick en gratis "J- pressarfot" och nu har jag två. Hur den hamnade där förblir en gåta eller kan man gissa sig till svaret. Så en liten tipps till er: skaka på symaskin när den kommer från servicen kanske ni också får en gratis pressarfot.
Att den inte sydde bra berodde på tråden jag testad med men det var tur det med tanke på ovanstående berättelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vad 17? Så alltså råkade reparatören tappa en pressarfot inuti maskinen?
Det är ju kul med gratisgrejer, men det är ju inte roligt att sådant här måste hända. Jag har en känsla av att reparatörer blir allt sämre... Och slarvigare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag tror att det var så. Någon annan förklaring kan jag inte finna. Jag fick t o m fråga om jag hade min pressarfot hemma, som om jag av någon anländning stoppade den själv i maskinen. Men hur skulle det gå till förtäljer inte historien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:34.