![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
quiltköping
Hejsan
Ville bara berätta att helgen i Lidköping var kanon. Jag har varit där 4 gånger nu och jag undrar om inte detta var den bästa, i alla fall vad gäller mat och organisation.Tusen tack till arrangörerna och jag väntar redan nu efter nästa års evenemang Ingrid |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Min dotter o jag var där bara på Fredag kväll och tyckte också att det var jätte bra! Jag har också börjat vänta på nästa år!
Rae ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag vill bara säga TACK till alla er som kom fram och hälsade på mig och testa Paintsticks. Jag satt borta i idrottshallen hos Kuberna. Det var hur mycket folk som helst som ville testa. Jätteroligt tycker jag, som inte tjänade någonting på det utan gjorde det för att det var sp kul. Kram RutViola
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Och vi tyckte det var jätte roligt att få prova!
![]() Nu blir det en ny sak jag få börja leta efter och inkorporera i mina alster. Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Första - men definitivt inte sista ! - gången på Quiltköping för mej.så mycket vackra saker, inspiration, nya trevliga bekantskaper.......
lurar på att åka 2 dgr nästa år o gå en (eller två hrmmmm) kurser o sova över på nåt vandrarhem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Mig, med!
Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jäpp - vi får väl samla pengar
![]() Vi hörs vidare om detta o ser om vi kan få flera goa gummor med oss ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Hej! Jag var också i Lidköping på söndagen.Det var mycket trevligt . Jag är helt klart inresserad av att åka nästa år igen.Vore kul om vi evt kunde samordna något. Jag är ju ny på det här med lappteknik, men roligt är det. Är med på en Höstswap här på sysidan.Spännande tycker Eva
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
kul !!! som den stora (ehummmmm
![]() kram från löneadministratören som bara längtar från pensionsrapportering hem till symaskin o tyger.... men snart e de helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:52.