![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Allt krånglar, trådar far, jag syr fel, ännu mer trådar far och inte nåt blir rätt......får inte ihop till en liten mössa ens av resttyget...en tummetott är inte att tänka på så smått sväljer maskinen helt...Vem är det som bor i min overlock? Och hur dum var jag när jag sydde ihop första mössan och den blev för tuppar? Tredje omgjorda försöket stupar på mystiskt trådträdningsfel.
V.g svara ej på denna tråden den sprider säkert overlockvirus ........... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag är modig och kastar mig in för lite tips!
Om jag satt och sydde nu skulle jag nog försöka mig på några timmars god sömn, då har jag nya krafter och nytt engagemang att fortsätta med när nästa sytillfälle kommer ![]() ![]() Ha en trevlig söndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Efter en natts god sömn hittade jag felet med trådträdningen...suck ...men inte blev mössan bättre för det...i sophinken med den...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag sydde min i fleece, fungerade jättebra.
Tyckte mönstret var lätt. Men det är synd om dig! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Inte var det nåt fel på mönstret inte....
![]() Synd om mig..nja...lite kanske , tar tacksamt emot all omsorg. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
provsy med tjockare tyg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:54.