![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
puffar lite: jag söker ullig tråd för att kantsy filt!!
Någon som vet var man kan hitta lite ulligare tråd för att kunna kantsy fleecefilt snyggt med overlocken?
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Svarar själv för alla som vill veta var Wooly nylontråd finns!
Enda stället jag hittade i Sverige, hittills var hos Pastellen i Gävle. De har ingen hemsida men skickar gärna ändå.
Så, alla ni som vill ha wooly Nylon-tråd utan att beställa från USA, verkar vara enda stället. Om det finns andra ställen, tala gärna om det. Särskilt om det finns på vanlig hemsida eller i fysisk butik i Stockholm... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Bra att veta. Är det den vanliga Wooly eller den kraftiga?
Vad kostar de rullen? Har för mig att de är ganska dyra trådar. Men de används bara i looparna så det blir inte så saftigt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
www.pastellen.se |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Strålande!! Tack för informationen!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ja, de har en hemsidam men ingen webbutik var väl det jag ville få fram, blev lite fel.
Vet dock inte om det är den kraftiga eller inte. Tror att det är den vanliga. När jag pratade med dem sa det att de skulle vara med på Syfestivalen i allhelgonahelgen här i stockholm och ta med sig wooly nylon. Då tänkte iaf jag passa på att se om jag behöver några fler rullar.... Fast, ja, de är ju jättedyra.... |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:42.