![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Bernina 440
Ska köpa en bernina 440 och undrar om det är någon som har en sådan, berätta vad du tycker om den!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Är det verkligen ingen som har bernina 440, tycker det är en kanon symaskin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jo - menar du en 440 QE Auroran ? Jag har en sån sen i dec-06 och är nöjd. Stark, lätthanterad rent tekniskt alltså för den är tung ! Syr mest lapptäcke o qviltar o det är den utmärkt till. har sytt lite kläder, i trikå o sånt, o det gick bra det med !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Skönt att det fanns någon som hade den, jo det är en aurora QE som jag beställt. Ska bli så skoj
![]() /Anna |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hoppas du blir nöjd !
Jag kanske lät lite "ljummen" i mitt omdömme, var inte meningen. Men jag är - som med alla tekniska prylar, he he - mest intresserad av att det ska funka bra o säkert, inte av hur många pryttlar man kan köpa till (för det kan man!) Är i alla fall helnöjd, skulle väl vara tyngden då men så är det väl på alla nya maskiner. Hade pfaff innan men tydligen har de bytt till plast-detaljer nu o de går sönder lätt då. Hörde jag av en i Quiltköping oxå förresten, så då får man väl stå ut med gjutjärnsmaskinen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:08.