![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
#5 |
|
Medlem sedan: apr 2006
Inlägg: 444
|
Lyckliga dig som bor så nära Stoff och Stil, det är en fantastisk affär med stort sortiment och bra priser.
Du tar dig lätt dit med Öresundståget och går av i Svågertorp. Skulle du inte gilla Stoff och Stil kan du ju alltid gå in på de andra affärerna som finns i närheten. För dig som bor i Skåne kan jag även rekommendera Stof2000 i Köpenhamn, gillar man Dansk design så är det helt rätt ställe, fast betydligt dyrare än Stoff och Stil. Jag har bloggar om Stof och stil om du vill läsa. http://babushkadockan.blogspot.com/2...-och-stil.html |
|
|
|
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:50.






Trådad visning