![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Härligt tygfynd *myyys*
Gick förbi Hemtex idag. De hade en fyndkorg som det stod "30 kr/styck" på. Det låg ett paket med panelgardiner i brunt med JÄTTEFINA ryska dockor på. Inte för att jag använder panelgardiner (tycker att det inte passar i vårt hus), men tyget var ju ljuvligt. Det fick bli TVÅ paket med en gång. Väl hemma så tittade jag på prislappen. Nypris: 349 kr/paket.
Nu sitter jag här och myser och funderar på vad jag ska göra med dem. En klänning till Ellen är självklart. Några kuddar kanske. Ooooh, en väska såklart! Klippa ut en docka som applikation på en tröja.... Hmmm. Oj, vad mycket man kan göra. Visserligen bara på 40 cm bredd, men 3 meter på varje panel och det var ju 4 paneler... //Kaja |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:16.