![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag vet inte om fray check skulle hålla.
Spetsen är ganska gles så på vissa ställen skulle det nog int göra varken till eller från. Pryla hål igenom vanligt vävt tyg utan att ha av trådarna funkar fint, men jag tror inte det skulle funka här. Fibrerna är aldeles för stumma. Spetsen är vävd, men det är "äkta" spets och inte tyllbrodyr eller något sånt. Mellan diverse blommor och blad är det bara smala trådar på sina ställen (liknar spindelnät ![]() Hmmm... man kanske skulle så på ett lager av något neutralt tyg utanpå spetsen i kanten och göra hålen raktigenom spetsen i alla fall, Det skulle i alla fall bli snyggare än att ha en "naken" canvaskant och det skulle nog hålla längre om det börjar gå trådar ut spetsen... Hehe, och jag som trodde att det bara skulle vara att "klippa ut och sy ihop" nu när man har ordnig på mönstret ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:03.